Wonder Woman: Srdce Amazonky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wonder Woman: Srdce Amazonky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wonder Woman: Srdce Amazonky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wonder Woman: Srdce Amazonky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Wonder Woman: Srdce Amazonky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je tou největší válečnicí, jakou kdy svět spatřil – strážkyně míru a spravedlnosti s mocí bohyně. Ale i Diana z Themysciry, superhrdinka lépe známá jako Wonder Woman, má nárok na chvilku oddechu. A po neuvěřitelných zkouškách, které právě přestála, si ji zaslouží. Ale když se spolu s nejlepší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wonder Woman: Srdce Amazonky je 253 Kč


Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.