Edvard Beneš - Truchlohra o prologu, šestnácti aktech, dvou mezihrách a jednom epilogu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Edvard Beneš - Truchlohra o prologu, šestnácti aktech, dvou mezihrách a jednom epilogu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Edvard Beneš - Truchlohra o prologu, šestnácti aktech, dvou mezihrách a jednom epilogu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Edvard Beneš - Truchlohra o prologu, šestnácti aktech, dvou mezihrách a jednom epilogu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Edvard Beneš - Truchlohra o prologu, šestnácti aktech, dvou mezihrách a jednom epilogu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Edvard Beneš - Truchlohra o prologu, šestnácti aktech, dvou mezihrách a jednom epilogu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osobnost Dr. Edvarda Beneše bývá zpravidla označována přinejmenším za spornou. Tato kniha však z takového klišé zřetelně vybočuje kromě jiného náhradou tohoto odsudku za doklad faktu, že sporný nebyl Beneš sám o sobě, nýbrž jeho politické cíle, jichž navíc zdaleka ne všech dosáhl. Líčí totiž…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Edvard Beneš - Truchlohra o prologu, šestnácti aktech, dvou mezihrách a jednom epilogu je 330 Kč

Výběr knih autora Václav Junek

Zobrazit všechny knihy autora Václav Junek
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.