Triumf vůle aneb zoufalství nacionálněsocialistického (a protektorátního) filmu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 57 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Triumf vůle aneb zoufalství nacionálněsocialistického (a protektorátního) filmu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
57 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Triumf vůle aneb zoufalství nacionálněsocialistického (a protektorátního) filmu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
62 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Triumf vůle aneb zoufalství nacionálněsocialistického (a protektorátního) filmu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Triumf vůle aneb zoufalství nacionálněsocialistického (a protektorátního) filmu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
51 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nejen při sběru materiálů pro autorovu knihu o Lídě Baarové a její "berlínské éře" v letech 1936-1938, ale i předtím i potom se autor dostal k celé řadě podkladů, které se nějakým způsobem týkaly (resp. týkají) německého filmu "před Hitlerem", před druhou světovou válkou a během války. Stejně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Triumf vůle aneb zoufalství nacionálněsocialistického (a protektorátního) filmu je 109 Kč

Výběr knih autora Václav Junek

Zobrazit všechny knihy autora Václav Junek
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.