Mozartovy pražské noci - Tři drobná nokturna na velké rokokové téma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mozartovy pražské noci - Tři drobná nokturna na velké rokokové téma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mozartovy pražské noci - Tři drobná nokturna na velké rokokové téma koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mozartovy pražské noci - Tři drobná nokturna na velké rokokové téma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Mozartovy pražské noci - Tři drobná nokturna na velké rokokové téma koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Wolfgang Amadeus Mozart a Praha, to je poměrně často probírané téma. Co když to ale bylo s Mozartem a zlatým městem na Vltavě trochu jinak? MOZARTOVY PRAŽSKÉ NOCI přináší čtenáři trochu jiný pohled na dané téma. Tato útlá knížka totiž čtenáři skýtá jedinečnou možnost strávit společně s hudebním…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mozartovy pražské noci - Tři drobná nokturna na velké rokokové téma je 201 Kč

Výběr knih autora Václav Junek

Zobrazit všechny knihy autora Václav Junek
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.