Ego nie je vaše skutočné JA

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ego nie je vaše skutočné JA koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ego nie je vaše skutočné JA koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Ego nie je vaše skutočné JA koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Není skladem

Ego nie je vaše skutočné JA koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ego nie je vaše skutočné JA koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
372 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ego nie je vaše skutočné JA koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
305 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ako prekonať myseľ a uvedomiť si svoje pravé Ja Táto kniha je síce útla, ale môže mať obrovský vplyv na váš život. Prevedie vás procesom úplnej transformácie vedomia – ak sa rozhodnete učenie z nej v sebe aplikovať do hĺbky. Pomôže vám oslobodiť sa od ilúzií ega a objaviť svoje skutočné Ja…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ego nie je vaše skutočné JA je 270 Kč

Výběr knih autora David R. Hawkins

Zobrazit všechny knihy autora David R. Hawkins
Výběr knih vydavatele Eastone s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.