Ekonomie bez mýtů a iluzí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ekonomie bez mýtů a iluzí koupíte na Grada
Grada
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Ekonomie bez mýtů a iluzí koupíte na Grada
Grada
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie bez mýtů a iluzí koupíte na Grada
Grada
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie bez mýtů a iluzí koupíte na Grada
Grada
229 Kč
Není skladem

Ekonomie bez mýtů a iluzí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ekonomie bez mýtů a iluzí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ekonomie bez mýtů a iluzí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Politikové a média nás každý den zahrnují doporučeními a komentáři k různým ekonomickým otázkám a událostem. Jejich vyjádření znějí přesvědčivě a v souladu s intuicí. Nejde však jen o ekonomické mýty a iluze? Pravice i levice používá pro obhajobu svých názorů tvrzení, která nejsou nijak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ekonomie bez mýtů a iluzí je 238 Kč

Výběr knih autora Jan Urban

Zobrazit všechny knihy autora Jan Urban
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.