elBulli 2005-2011

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu elBulli 2005-2011 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Po Modernist Cuisine přichází na trh další unikátní gastronomické knižní dílo v anglickém jazyce. Knihy elBulli 2005-2011 obsahují všechny recepty z posledních 7 let existence restaurace elBulli, která byla všeobecně považována za nejlepší restauraci na světě až do jejího uzavření v roce 2011.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Adria Ferran

Zobrazit všechny knihy autora Adria Ferran
Výběr knih vydavatele Phaidon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Phaidon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.