Směrnice DAC 6 v přehledech

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 92 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Směrnice DAC 6 v přehledech koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Směrnice DAC 6 v přehledech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Směrnice DAC 6 v přehledech koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Směrnice DAC 6 v přehledech koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se podrobně věnuje nové aktuální povinnosti oznamovat přeshraniční transakce u definovaných přeshraničních uspořádání. Obsahuje související evropské předpisy a přehledy agresivního daňového plánovaní. Porovnává znění evropské směrnice s českým zákonem včetně převodního slovníku mezi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Směrnice DAC 6 v přehledech je 91 Kč

Výběr knih autora Jiří Dušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.