Emma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emma koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Emma koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Emma koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Emma koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
452 Kč
Není skladem

Krátký popis
Emma Woodhouse, handsome, clever, and rich, with a comfortable home and a happy disposition...and had lived nearly twenty-one years in the world with very little to distress or vex her.Set in the fictional country village of Highbury and its surrounding estates, Emma involves the relationships…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emma je 510 Kč

Výběr knih autora Jane Austen

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austen
Výběr knih vydavatele Barnes & Noble Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barnes & Noble Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.