Peter Pan (Barnes & Noble´s Leatherbound Children´s Classics)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 109 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Peter Pan (Barnes & Noble´s Leatherbound Children´s Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Peter Pan (Barnes & Noble´s Leatherbound Children´s Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Pan (Barnes & Noble´s Leatherbound Children´s Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Peter Pan (Barnes & Noble´s Leatherbound Children´s Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
454 Kč
Není skladem

Krátký popis
Neverland is home to Peter Pan, a young boy who has never grown up. On one of his visits to London, Peter makes the acquaintance of young Wendy Darling, whom he invites to travel with him to Neverland and become the mother of his gang of Lost Boys. Flying through the night sky to Neverland,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Peter Pan (Barnes & Noble´s Leatherbound Children´s Classics) je 293 Kč

Výběr knih autora Barrie Jean-Marie

Zobrazit všechny knihy autora Barrie Jean-Marie
Výběr knih vydavatele Barnes & Noble Inc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barnes & Noble Inc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.