Encyklopedie šlechtických rodů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 477 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Encyklopedie šlechtických rodů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
477 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie šlechtických rodů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Encyklopedie šlechtických rodů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Encyklopedie šlechtických rodů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Není skladem

Encyklopedie šlechtických rodů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
539 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové aktualizované vydání této výpravné encyklopedické publikace přináší základní historické a genealogické informace o 150 významných šlechtických rodech žijících a působících v českých zemích. Na základě pozoruhodných osudů několika set jejich příslušníků před čtenářem vzniká pestrá mozaika…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Encyklopedie šlechtických rodů je 502 Kč

Výběr knih autora Pavel Juřík

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Juřík
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.