Energie sexu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Energie sexu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Energie sexu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Energie sexu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Energie sexu - Vanek Marcel;Vaněk Marcel. Kniha se zamýšlí nad sexem a je plná překvapivých zjištění! Je ale také plná sexuálních zážitků a "lechtivých" příběhů, co se skutečně udály během milování. Najdeme v ní mnoho návodů jak lépe chápat a prožívat sex, podíváme se do různých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Energie sexu je 279 Kč

Výběr knih autora Marcel Vaněk

Zobrazit všechny knihy autora Marcel Vaněk
Výběr knih vydavatele Milahelp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milahelp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.