Víra v dobro

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Víra v dobro koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víra v dobro koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víra v dobro koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
387 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Víra v dobro koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Víra v dobro - Vaneke Marcel. Tato kniha se snaží nalézt odpovědi na otázky života, ve kterém hledáme cestu, jak se stát lepšími lidmi. Každý člověk by se přeci chtěl stát lepším a tak hledáme cestu, jak nalézt život v radosti, štěstí a harmonii. Každý člověk má v sobě sílu na změnu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Víra v dobro je 366 Kč

Výběr knih vydavatele Milahelp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milahelp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.