Esarhaddon, King of Assyria

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 860 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Esarhaddon, King of Assyria koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
860 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Esarhaddon, King of Assyria continues Elayi's narrative journey through the lives of the kings of the Neo-Assyrian Empire. She examines the contentious circumstances surrounding Esarhaddon's accession to the throne in 681 BCE, his rebuilding of Babylon, his successful campaigns, and his…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Lockwood Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lockwood Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.