Ešte si to premysli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ešte si to premysli koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
457 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prečo je dobré prehodnocovať vlastné názory Inteligencia sa zvyčajne považuje za schopnosť myslieť a učiť sa. V dnešnom rýchlo sa meniacom svete sú však čoraz dôležitejšie iné kognitívne schopnosti, a to schopnosť prehodnotiť svoj názor a odnaučiť sa staré vzorce uvažovania. Znie to jednoducho,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ešte si to premysli je 457 Kč

Výběr knih autorů Adam Grant , Rok vydání : 2022

Zobrazit všechny knihy autora Adam Grant, Rok vydání : 2022
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.