Estetická operace nosu - cesta ke kráse

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Estetická operace nosu - cesta ke kráse koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Estetická operace nosu - cesta ke kráse koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Estetická operace nosu - cesta ke kráse koupíte na Grada
Grada
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Estetická operace nosu - cesta ke kráse koupíte na Grada
Grada
229 Kč
Není skladem

Estetická operace nosu - cesta ke kráse koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Estetická operace nosu - cesta ke kráse koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jakékoli nápadnější tvary a velikosti nosu mohou vyvolat škodolibou pozornost či posměch okolí a stát se příčinou velkých duševních útrap. I drobná změna díky estetické operaci proto může razantně zlepšit život člověka a posílit tak jeho sebevědomí a spokojenost. Operace nosu je v estetické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Estetická operace nosu - cesta ke kráse je 230 Kč

Výběr knih autora Jan Měšťák

Zobrazit všechny knihy autora Jan Měšťák
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.