Rub a líc plastické chirurgie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Grada
Grada
195 Kč
Není skladem

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rub a líc plastické chirurgie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace upozorňuje na skutečnost, že estetická chirurgie přináší pacientovi radost a štěstí, pokud byla operace kosmetické vady úspěšná. Na druhou stranu však může být příčinou velkého zklamání a nemalých životních strastí, a to v případě operace, která nesplnila původní očekávání. Důvody…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rub a líc plastické chirurgie je 194 Kč

Výběr knih autorů Jan Měšťák , Měšťák Ondřej

Zobrazit všechny knihy autora Jan Měšťák, Měšťák Ondřej
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.