Lékařská etika dříve a dnes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lékařská etika dříve a dnes koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lékařská etika dříve a dnes koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lékařská etika dříve a dnes koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Lékařská etika dříve a dnes koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Lékařská etika dříve a dnes koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lékařská etika dříve a dnes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lékařská etika dříve a dnes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace reflektuje současný stav lékařské etiky, a to zejména v oboru plastické chirurgie. ***** Autor na základě letitých zkušeností z medicínské praxe poukazuje na to, že pravá podstata medicíny a lékařské etiky bere v dnešním materialistickém světě za své. Typickým jevem, který lékařskou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lékařská etika dříve a dnes je 214 Kč

Výběr knih autora Jan Měšťák

Zobrazit všechny knihy autora Jan Měšťák
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.