Eye of the I

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 502 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eye of the I koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Delve deep into the mysteries of consciousness and the spiritual realm in this classic by Dr. David Hawkins. This groundbreaking work illuminates your path to spiritual growth, awakening, and enlightenment by exploring the intricate mind-body connection and the power of positive thinking.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora David R. Hawkins

Zobrazit všechny knihy autora David R. Hawkins
Výběr knih vydavatele Hay House UK Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hay House UK Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.