face2face Advanced Student´s Book with CD-ROM

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 608 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

face2face Advanced Student´s Book with CD-ROM koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
face2face Advanced Student´s Book with CD-ROM koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
640 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
face2face is a six level general English course for adults and young adults. It goes from Starter level through to Advanced. The Student's Book provides approximately 80 hours of core teaching material, extendable to 120 hours using the photocopiable resources and extra ideas in the Teacher's…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy face2face Advanced Student´s Book with CD-ROM je 624 Kč

Výběr knih autora Gillie Cunningham

Zobrazit všechny knihy autora Gillie Cunningham
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.