face2face Pre-intermediate Workbook with Key,2nd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

face2face Pre-intermediate Workbook with Key,2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
face2face Pre-intermediate Workbook with Key,2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

face2face Pre-intermediate Workbook with Key,2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)

face2face Pre-intermediate Workbook with Key,2nd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
face2face Second edition is the flexible, easy-to-teach, 6-level course (A1 to C1) for busy teachers who want to get their adult and young adult learners to communicate with confidence.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy face2face Pre-intermediate Workbook with Key,2nd je 324 Kč

Výběr knih autorů Chris Redston , Gillie Cunningham

Zobrazit všechny knihy autora Chris Redston, Gillie Cunningham
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.