Face2Face: Pre-intermediate Student´s Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Face2Face: Pre-intermediate Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Face2Face: Pre-intermediate Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
471 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Face2Face: Pre-intermediate Student´s Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Face2Face: Pre-intermediate Student´s Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
569 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Cambridge University Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Face2Face: Pre-intermediate Student´s Book je 480 Kč

Výběr knih autora Chris Redston

Zobrazit všechny knihy autora Chris Redston
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.