face2face Upper Intermediate Student´s Book,2nd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 463 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

face2face Upper Intermediate Student´s Book,2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
face2face Upper Intermediate Student´s Book,2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
571 Kč
Není skladem

face2face Upper Intermediate Student´s Book,2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
571 Kč
Není skladem

face2face Upper Intermediate Student´s Book,2nd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
569 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The Upper Intermediate Student's Book provides 80 hours of core teaching material, which can be extended to 120 hours with the inclusion of the photocopiable resources in the Teacher's Book (with Teacher's DVD). Vocabulary and Grammar are given equal importance and there is a clear focus on…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy face2face Upper Intermediate Student´s Book,2nd je 543 Kč

Výběr knih autora Chris Redston

Zobrazit všechny knihy autora Chris Redston
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.