Familiár

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 7 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Familiár koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Familiár koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
381 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Familiár koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Familiár koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Familiár koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Familiár koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Familiár koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Familiár koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Familiár koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Familiár koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
V ošuntělém domě uprostřed Madridu si posluhovačka Luzia Cotadová pomáhá střípky magie, aby přečkala dny nekonečné dřiny. Když jsou její skrývané schopnosti odhaleny, je Luzia vržena do světa věštců, svatých mužů a podvodníků, kde každý hájí jen své vlastní zájmy. Jediný, kdo jí může pomoct, je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Familiár je 412 Kč

Výběr knih autora Leigh Bardugo

Zobrazit všechny knihy autora Leigh Bardugo
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.