Fantastické světy povídek J. M. Merina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fantastické světy povídek J. M. Merina koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fantastické světy povídek J. M. Merina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fantastické světy povídek J. M. Merina koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fantastické světy povídek J. M. Merina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Fantastické světy povídek J. M. Merina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Fantastické světy povídek J. M. Merina - Zbudilová Helena. Kniha se zabývá fantastickou povídkovou tvorbou J. M. Merina Jedné z nejvýraznějších osobností současné španělské fantastické literatury. Vedle teoretického vymezení pojmu fantastično a včlenění autorovy tvorby do proudu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fantastické světy povídek J. M. Merina je 218 Kč

Výběr knih autora Helena Zbudilová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Zbudilová
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.