Fantasy a Science Fiction 2/2006

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Fantasy a Science Fiction 2/2006 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Cestu ke splnění snu o dobytí hvězd odkryje Jerry Oltion v povídce Navatar. V Nebulou oceněné noveletě Suterénní magie od Ellen Klagesové se holčičkabrání tyranii zlé macechy s pomocí černošské magie laskavé služebné. V ústřední práci čísla, novele Sekvence imago, zahraje na pochmurnější strunu…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Laird Barron

Zobrazit všechny knihy autora Laird Barron
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.