Ta nádherná věc, jež na nás všechny čeká

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ta nádherná věc, jež na nás všechny čeká koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ta nádherná věc, jež na nás všechny čeká koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Neměj strach, zlato.“ Miranda ji vzala za ruku a vedla zpátky do srubu, kde ji začala něžně svlékat. Když našla revolver, mírně se pousmála a odložila jej na stůl. Políbila Lornu; dech měla horký a odporný. Pak o krok ustoupila a začala si stahovat kožešinu z těla, a když ji zvedla, zvedla se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ta nádherná věc, jež na nás všechny čeká je 307 Kč

Výběr knih autorů Laird Barron , Rok vydání : 2017

Zobrazit všechny knihy autora Laird Barron, Rok vydání : 2017
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.