Finale

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 593 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Finale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
593 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Finale koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Finale koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Finale koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
All games must come to an end . . .The heart-stopping end to the magical Caraval series, where Scarlett and Tella Dragna must fight for their happy endings . . .Caraval is over, but perhaps the greatest game of all has begun - with lives, empires, and hearts all at stake. There are no…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Finale je 638 Kč

Výběr knih autora Stephanie Garber

Zobrazit všechny knihy autora Stephanie Garber
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.