Finanční analýza obchodních korporací

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Finanční analýza obchodních korporací aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

Záměrem autora je seznámit čtenáře s oblastí teorie i praktického využití analýzy finančního zdraví obchodních korporací. Témata jsou zpracována do dostatečné teoretické hloubky, ze které není složité vyhlédnout na praktické využití. Kniha bude užitečná pro všechny odborníky či poučené laiky…

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.