Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román) koupíte na Albatros
Albatros
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Greg, Stanley a Devon už toho mají dost – po letech plných příkoří se rozhodli zcela změnit svůj život. Greg se pustí do více než kontroverzního experimentu. Stan začne pracovat u podivného zaměstnavatele a záhy ho potrápí podezřele živé noční můry. A Devon se konečně pokusí zapůsobit na svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Nights at Freddy's: Aport a další příběhy (grafický román) je 341 Kč

Výběr knih autora Scott Cawthon

Zobrazit všechny knihy autora Scott Cawthon
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.