Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
Three chilling Five Nights at Freddy's stories that will haunt eventhe bravest FNAF fan.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lally's Game (Five Nights at Freddy's: Tales from the Pizzaplex #1) je 239 Kč

Výběr knih autora Scott Cawthon

Zobrazit všechny knihy autora Scott Cawthon
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.