Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vražedná jízda začíná, připoutejte se! Kniha inspirovaná nejprodávanější sérií hororových videoher sleduje příběh Charlie a jejích přátel, kteří se po deseti letech od hrůzných událostí vrací do rodného města. Tehdy došlo v místní pizzerii ke čtyřnásobné vraždě, která vyděsila celé město. Sešli…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Nights at Freddy's 1.: Stříbrné oči je 318 Kč

Výběr knih autorů Scott Cawthon , Kira Breed-Wrisley

Zobrazit všechny knihy autora Scott Cawthon, Kira Breed-Wrisley
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.