Ford Fiesta 4/89 - 7/96 - Jak na to? - 31.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ford Fiesta 4/89 - 7/96 - Jak na to? - 31. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha "Ford Fiesta 4/89 - 7/96 - Jak na to? - 31." z edice Jak na to? spadá do žánru Udělej si sám. Autorem je Etzold Hans-Rüdiger. Kniha je brožovaná. Jedná se o počin nakladatelství "Kopp" z roku 2002. Přejeme příjemné čtení.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ford Fiesta 4/89 - 7/96 - Jak na to? - 31. je 536 Kč

Výběr knih autora Hans-Rüdiger Etzold

Zobrazit všechny knihy autora Hans-Rüdiger Etzold
Výběr knih vydavatele Kopp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kopp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.