Formule 1: Šampioni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 635 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Formule 1: Šampioni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
635 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Formule 1: Šampioni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
639 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Formule 1: Šampioni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
678 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Formule 1: Šampioni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
679 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od začátku mistrovství světa formule 1 v roce 1950 získalo titul pouze 34 závodníků. Legendární zpravodaj z prostředí formule 1 Maurice Hamilton a oceňovaní fotografové Bernard a Paul-Henri Cahierové poprvé shromáždili hrdiny této kultovní sportovní disciplíny tak, že vznikl úžasný dokument…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Formule 1: Šampioni je 657 Kč

Výběr knih autora Maurice Hamilton

Zobrazit všechny knihy autora Maurice Hamilton
Výběr knih vydavatele Pangea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pangea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.