Francouzská lekce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Francouzská lekce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Francouzská lekce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Francouzská lekce koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Není skladem

Francouzská lekce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Francouzská lekce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mladé architektce Josephine se ze dne na den obrátí život vzhůru nohama: místo očekávaného povýšení v práci dává výpověď a ve slabé chvilce kývne na nabídku, aby odjela na francouzskou Riviéru hlídat dítě ovdovělému miliardáři. Po impulzivním odjezdu se však dostaví pochybnosti. Jak se má…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Francouzská lekce je 378 Kč

Výběr knih autora Boyd Natasha

Zobrazit všechny knihy autora Boyd Natasha
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.