A co bylo dál

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A co bylo dál koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 5 dalších variant  
A co bylo dál koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

A co bylo dál koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
A co bylo dál koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A co bylo dál koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Krátký popis
Jameson s Emily se snaží o svého prvního potomka. Tedy, Emily se snaží. Jameson je jako obvykle v pracovním stresu, což nakonec dožene Emily k tomu, že Jamesona unese do thajského wellness resortu, kde by si oba měli odpočinout a zbavit se napětí ve vztahu. Jak je ovšem u Jamesona pravidlem,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A co bylo dál je 257 Kč

Výběr knih autora Swan T.L.

Zobrazit všechny knihy autora Swan T.L.
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.