a kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

a kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bilanci dosavadního knižně publikovaného díla historika výtvarného umění prof. Františka Dvořáka nabízí jako hold k pětadevadesátinám autora nakladatelství Pražská scéna. Zájem o knihu u jubilanta, oblíbeného průvodce uměním (také zásluhou řady televizních cyklů), je připomenut v textech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy a kniha je 187 Kč

Výběr knih autora František Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora František Dvořák
Výběr knih vydavatele -

Zobrazit všechny knihy vydavatele -
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.