Václav Frydecký

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 511 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Václav Frydecký koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
511 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Frydecký koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
531 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Frydecký koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Václav Frydecký koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Václav Frydecký - Dvořák František. V době, kdy v rychlém sledu vychází jedna monografie za druhou, a to ještě nejrůznější kvality, sotva lze najít mezeru, kam zařadit dílo umělce, jemuž osobní zásadovost, školení a hlavně vyhraněná názorová orientace nedovolují podddat se, či…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Václav Frydecký je 519 Kč

Výběr knih autora František Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora František Dvořák
Výběr knih vydavatele Jakura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jakura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.