František Ronovský

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 591 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

František Ronovský koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Ronovský koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
622 Kč
Skladem (odeslání ihned)

František Ronovský koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
638 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: František Ronovský - Urban Jiří;Urban Jiří. Vydání obrazové monografie o životě a díle tohoto nejvýznamnějšího představitele figurativního malířství druhé poloviny 20. století bylo dlouho očekáváno odbornou veřejností i milovníky výtvarného umění. Nyní tuto knihu vydalo naše…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy František Ronovský je 617 Kč

Výběr knih autora Jiří Urban

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Urban
Výběr knih vydavatele Jakura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jakura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.