Praha - Londýn - nebe a zpět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praha - Londýn - nebe a zpět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praha - Londýn - nebe a zpět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praha - Londýn - nebe a zpět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praha - Londýn - nebe a zpět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
182 Kč
Není skladem

Krátký popis
Fotograf Pavel Hokynek se narodil v Bratislavě roku 1943, žije v malé vesničce Hřebeč u Kladna. V roce 1965 ukončil na universitě studia technického směru, jako inženýr se i několik roků živil. Ale během dalších let si zamiloval fotografii a v době komunistické totality začal spolupracovat s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praha - Londýn - nebe a zpět je 199 Kč

Výběr knih vydavatele Jakura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jakura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.