Klid před bouří. Calm before a storm

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 1 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klid před bouří. Calm before a storm koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klid před bouří. Calm before a storm koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klid před bouří. Calm before a storm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 313 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Klid před bouří. Calm before a storm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 069 Kč
Není skladem

Klid před bouří. Calm before a storm koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 146 Kč
Není skladem

Klid před bouří. Calm before a storm koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 146 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Klid před bouří. Calm before a storm koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Fotografie od společnosti Jakura.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klid před bouří. Calm before a storm je 1 190 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Kučera, Daniela Mrázková, Dušan Veselý
Výběr knih vydavatele Jakura

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jakura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.