Freudova pohovka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Freudova pohovka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Freudova pohovka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Freudova pohovka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Freudova pohovka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
236 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Freudova pohovka - Holásková Kamila. Freudova pohovka je soubor povídek a novel, které se zaměřují na vztahy v rodině, v partnerství a ve společnosti. Postavy, které v nich vystupují, žijí obyčejný život, řeší běžné problémy a starosti. Některé navazují na již dřívě publikované…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Freudova pohovka je 236 Kč

Výběr knih autora Kamila Holásková

Zobrazit všechny knihy autora Kamila Holásková
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.