Jak dny jdou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak dny jdou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak dny jdou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak dny jdou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Jak dny jdou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Krátké psychologické prózy zachycují člověka v běžných i složitých životních situacích. Rozhodování autorčiných hrdinů není jejich okolí vždy srozumitelné. Někdy jsou sebedestruktivní, jindy prokazují mimořádnou sílu či morální kvality. V povídkách život plyne den po dni - objevují se tu motivy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak dny jdou je 189 Kč

Výběr knih autora Kamila Holásková

Zobrazit všechny knihy autora Kamila Holásková
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.