Kláda - Soubor povídek Kamily Holáskové o vztazích mezi mužem a ženou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kláda - Soubor povídek Kamily Holáskové o vztazích mezi mužem a ženou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kláda - Soubor povídek Kamily Holáskové o vztazích mezi mužem a ženou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kláda - Soubor povídek Kamily Holáskové o vztazích mezi mužem a ženou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Není skladem

Kláda - Soubor povídek Kamily Holáskové o vztazích mezi mužem a ženou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Kláda obsahuje jedenáct krátkých próz, které se zabývají partnerskými vztahy. Jednotliví hrdinové jsou muži a ženy, kteří se dostali, nejčastěji z důvodu špatného rozhodnutí, do krizové situace. Každá povídka je doplněna fotografií Jindřicha Štreita. Oba autoři usilovali při výběru…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kláda - Soubor povídek Kamily Holáskové o vztazích mezi mužem a ženou je 201 Kč

Výběr knih autora Kamila Holásková

Zobrazit všechny knihy autora Kamila Holásková
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.