G2R - Tajemná hra, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

G2R - Tajemná hra, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

G2R - Tajemná hra, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

G2R - Tajemná hra, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

G2R - Tajemná hra, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

G2R - Tajemná hra, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dva chlapci a jedna dívka z nejmenovaného českého města se dostanou do problémů, když jeden z nich nainstaluje do svého počítače neznámou hru, která vypadá příliš dokonale, než aby byla jen obyčejnou hrou. Spíš to vypadá, že nechtěně otevřeli portál do cizí dimenze pro invazi mimozemské rasy na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy G2R - Tajemná hra, 2. vydání je 89 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Ležák

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Ležák
Výběr knih vydavatele CZECH NEWS CENTER

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZECH NEWS CENTER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.