Labyrint světa a ráj srdce. Komiksové zpracování klasického barokního díla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 155 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Labyrint světa a ráj srdce. Komiksové zpracování klasického barokního díla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrint světa a ráj srdce. Komiksové zpracování klasického barokního díla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
988 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komiksová adaptace stěžejního díla Jana Amose Komenského svým tradičním výtvarným i jazykovým pojetím ctí alegoričnost původního textu a současně volí jazyk srozumitelný pro současného čtenáře.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Labyrint světa a ráj srdce. Komiksové zpracování klasického barokního díla je 1 071 Kč

Výběr knih autorů Jan Amos Komenský , Zdeněk Ležák

Zobrazit všechny knihy autora Jan Amos Komenský, Zdeněk Ležák
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.