Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Není skladem

Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vrtá vám hlavou, zda byl Žižka geniální vojenský stratég, hrdinský bojovník, milovaný vojevůdce?

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jan Žižka. Boží bojovník ve jménu Husa je 334 Kč

Výběr knih autorů Zdeněk Ležák , Michal Kocián

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Ležák, Michal Kocián
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.