Generál Bagration

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 296 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Generál Bagration koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Generál Bagration koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Není skladem

Generál Bagration koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Generál Bagration koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Generál Bagration koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Generál Bagration koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Následuje ho až po osudnou válku r. 1812, kdy Bagration obětoval svůj život pro obranu země. Kniha není pouze životopisem jednoho generála. Je to také práce, která se zabývá politickými a vojensko-historickými aspekty celého období, kdy se Bagration účastnil každé války vedené Ruskem od r. 1794…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Generál Bagration je 307 Kč

Výběr knih autora Pavel B. Elbl

Zobrazit všechny knihy autora Pavel B. Elbl
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.