Wellington

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 368 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wellington koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wellington koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Wellington koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
393 Kč
Není skladem

Krátký popis
Arthur Wellesley, první vévoda z Wellingtonu, náleží nepochybně již od roku 1815 k neotřesitelným oporám britského pantheonu. Při letmém pohledu na některý z jeho portrétů můžeme spatřit ocelový pohled a pevnou úzkou čelist, které jako by vyjadřovaly ztělesnění samotné podstaty britství. Zdá se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wellington je 368 Kč

Výběr knih autora Pavel B. Elbl

Zobrazit všechny knihy autora Pavel B. Elbl
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.