Getting Things Done for Teens

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Getting Things Done for Teens koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Není skladem

Krátký popis
The long-awaited follow up to the million copy bestseller Getting Things Done, this is the how-to manual for the next generation, helping teenagers navigate an increasingly complex world

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Getting Things Done for Teens je 414 Kč

Výběr knih autora David Allen

Zobrazit všechny knihy autora David Allen
Výběr knih vydavatele Piatkus Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.